Jak to celé obvykle probíhá?
- Nezávazné posezení u kávy, zjištění Vašich potřeb
- Úvodní prohlídka nemovitosti realitním makléřem/specialistou
- Určení tržní ceny nemovitosti – zpracování tržní analýzy nemovitosti
- Návrh postupu prodeje/pronájmu nemovitosti – nastavení obchodní strategie prodeje (v závislosti na času a okolnostech)
- Uzavření zprostředkovatelské smlouvy (obvykle předem poslána emailem)
- Shromáždění dostupných dokumentů k prodeji nemovitosti (list vlastnictví, nabývací titul, PENB atd.)
- Profesionální nafocení nemovitosti
- Vyhotovení prezentace nemovitosti pro realitní servery – fotky, popis, 3D vizualizace, půdorysy
- Organizace prohlídek nemovitosti
- Poskytování aktuálních informací o stavu prodeje prodávajícím – reporty, ohlasy apod.
- Uzavření rezervační smlouvy s vážným zájemcem a složení rezervační zálohy
- Účast na schůzkách a jednáních - s právníky, hypotečními bankami, úřady apod.
- Příprava smluvních podkladů našim prověřeným a zkušeným právníkem (rezervační smlouva, smlouva o budoucí kupní smlouvě, úschovní smlouva, kupní smlouva)
- Zajištění advokátních úschov – včetně zajištění výplaty kupní ceny z úschovy
- Zajištění znaleckých posudků a odhadů (pro potřeby finančního úřadu, dědictví, darování apod.), analýz a technických zpráv o stavebně-technickém stavu nemovitosti – PENB, technická inspekce nemovitosti, prověření nemovitosti apod.
- Odhad tržní ceny nemovitosti – pro účely úvěrující banky pro kupujícího, účast a komunikace s odhadcem příslušné banky
- Zajištění uzavření všech potřebných smluv a ověření podpisů jejich účastníků
- Doručení všech potřebných dokumentů do podatelny příslušného katastru nemovitostí k zápisu vlastnického práva na nového vlastníka
- Zajištění vyhotovení přiznání k dani z nabytí nemovitosti – pro potřeby kupujícího
- Předání nemovitosti – podepsaný předávací protokol s čísly a stavy měřičů jednotlivých médií
- Možnost přehlášení médií na nového vlastníka – elektřina, plyn, voda, odpad, internet, kabelová TV.